08.06.11

Negatīvisms

Pēdējās divās nedēļās šķita, ka nekas neveicas un visu laiku kaut kas tiek salauzts - ritenim pārplīšusas riepas, laivas motors nedarbojas, mašīnai nolauzts spogulis, cepeškrāsns durvis krīt ārā, datoram jāpārinstallē Windows utt...

Tas acīmredzami iespaidoja mana drauga garastāvokli, kurš vairākas dienas pēc kārtas atkārtoja, ka todien neko nedarīs, jo viss, kam viņš pieskaras, pārstāj strādāt un sabojājas.

Par laimi, es neesmu tāda persona un visu uztvēru ar smaidu un domu, ka drīz jau visu salabosim un būs labi - kā teiktu Anete, neķer kreņķi!

Man pašai šķiet, ka esmu reālistiski - pozitīva noskaņota persona. Vienmēr domāju, ka būs jau labi, viss nokārtosies un vienmēr var būt sliktāk, tāpēc dzīve jāuztver pēc iespējas labāk.

Bet tas man lika aizdomāties - cik daudz negatīvisma mums "pielīp"? Kāda ir iespēja, ja es visu laiku domāšu, ka viss dzīvē ir slikti, nekas labs patiešām nenotiks un viena nelaime nāks pēc otras? Kā jūs domājat?

2 komentāri:

  1. ja tāda domāšana pielīp, tad pat tad, kad notiek kas labs - to vienkārši nepamana, jo pārāk koncentrējas uz slikto. Pie savu domu disciplīnas strādāju, bet ai cik tas brīžiem ir grūti!

    AtbildētDzēst
  2. Viena lieta ir domāšana (koncentrēties uz labo vai slikto), bet ir arī samaksa par savām kļūdām.. :)

    Anyway, ja ir jāpārinstalē windoze, značit ir pēdējais brīdis migrēt uz Linux.

    AtbildētDzēst