06.09.09

Kā es devos uz savu augstskolu

Ceturtdienas rīts. Plkst. 11:00 man ir sarunāta tikšanās savā augstskolā ar starptautiskās daļas pārstāvi Johanu, ar kuru esmu e-pastiem mainījusies jau vairāk nekā pusgadu. Apskatos kartē adresi - tikai 4km, nav tālu, tātad varu droši braukt ar riteni.
Plkst. 10:20. Izeju no mājas ar domu uzkāpt uz riteņa un mīties prom. Ritenim izrādās pārplīsusi riepa. Nav laika labot riepu, cenšos atrast citu riteni, ar ko braukt, bet neizdodas. Nav ne jausmas, kā tur nokļūt ar sabiedrisko transportu, jo to iepriekš nebiju pētījusi. Par laimi, biju pierakstījusi, ar kādu tramvaju tur jābrauc (katram gadījumam) un par laimi 2x izrādās, ka tieši tā tramvaja pietura man ir pie mājas. Jehū!
Ok, tramvajā iekāpts. Problēma - nav ne jausmas, kurā pieturā jākāpj ārā. Izdomāju, ka tajā pašā, kurā ir tuvākais augstskolas metro, bet izrādās, ka tā nebūt nav, tad nu dabūju iet kājām vēl divas pieturas un jautāt 2x palīdzību garāmgājējiem ("Excuse me, do you speak English?"), kamēr ar 15min novēlošanos ierodos augstskolā.
Pirmais pārsteigums - manā prātā Johans šķita mana vecuma, max 10 gadus vecāks puisis, vismaz spriežot pēc viņa smaidiem e-pastos. Izskatās, ka viņam gan ir kādi gadi 40 vismaz ,bet tas tomēr nemazina prieku satikt cilvēku, ar kuru apmainīti tik daudzi e-pasti.
Otrais pārsteigums - tik daudz informācijas! Saņemu ziņu, ka 18. septembrī būs jāiet uz Welcome/Open Day, kur iepazīšos ar savu fakultāti, koordinatoru utt. Uzzinu, ka iespējams sportot bez maksas (aizrakstīju jau e-pastu sporta atbildīgajiem par peldbaseinu, gaidu atbildi), kur un kā varu iegādāties sabiedriskā transporta karti un apdrošināšanu u. tml. lietas.
Kas tālāk darāms? Johans iedod izlasīt bukletu starptautiskajiem studentiem par sociālo dzīvi, tusiņiem, kas tiek rīkoti, veidu, kā augstskolā tiek organizēts darbs utt. Tagad atliek tikai gaidīt 18. septembri, kad uzzināšu vairāk savā fakultātē.
Ak jā, kāpēc tik vēlu? Tāpēc, ka semestris šeit sākās tikai septembra beigās, es vienkārši esmu šeit nedaudz par ātru. :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru