04.09.09

Lai top!

Pat nezinu, ar ko sākt šo blogu un kā rakstīt pirmos ievadvārdus, kas es esmu un ko es daru. Bet tomēr mēģināšu.

Es esmu Anita. 23 gadus veca. Latviete pēc pases, Eiropas pilsone pēc pārliecības. Tieši pirms nedēļas sakravājusi savas somas un pārcēlusies uz Briseli, kur līdz decembra beigām skaitīšos Erasmus apmaiņas programmas maģistrantūras studente Erasmushogeschool Brussel, patiecoties savai jaukajai un lieliskajai Vidzemes augstskolai Latvijā, kur es studēju tūrisma stratēģisko menedžmentu.

Šī ir mana ceturtā mītnes zeme - gandrīz visu mūžu esmu nodzīvojusi Latvijā, bet pirms dažiem gadiem, mainoties man pašai, mainījās arī mans dzīves ritms. Par savām mājām esmu saukusi arī Maltu (Vidusjūras salu), Amsterdamu un tagad - arī Briseli, bet vienmēr sirdī man otrās mājas ir arī Londonā. Jā, starptautiska personība. :)

Par ko es blogošu? Par Briseli. Par saviem iespaidiem Eiropas galvaspilsētā, kura pagaidām man vēl ir sveša un nebūt ne mīļākā uz pasaules. Par to, kā tas ir - studēt Erasmus maģistrantūrā, kad vienīgais, kas atlicis, ir maģistra darba rakstīšana, nevis lekciju apmeklēšana. Par centieniem saprast, kas ir kas un ko darīt, ja es nerunāju franciski, bet manas nīderlandiešu valodas zināšanas ir ļoti, ļoti minimālas. Un par to, vai pēc Erasmus beigām es būšu iemīlējusi Briseli. Par to, kā es centos izdomāt, vai man blogot latviski vai angliski.

Jau drīzumā - mana pirmā tikšanās augstskolā ar starptautiskās daļas puisi un cenšanās iegūt savā rīcībā sabiedriskā transporta studenta karti.

1 komentārs:

  1. Heisa! :)
    Apsveicu ar bloga uzsākšanu, tā man tavām gaitām būs vieglāk sekot līdzi! :) Vispar pietrūkst tevis šeit Latvijā! Raksti daudz un interesanti! :)

    AtbildētDzēst