18.11.09

Stress un skriešana

Pat nezinu, ar ko sākt...

Ar stresu, kas pārņem, kad līdz maģistra darba iesniegšanai palikušas tik dažas nedēļas un Tu apjaut, ka nekā nav? Nu labi, gandrīz nekā...

Ar neskaitāmajiem e-pastiem starp mani un EHB, cenšoties saprast, kāpēc es neesmu viņu sistēmā un kā man bez šīs informācijas piekļūt bibliotēkas datu bāzēm un dabūt studenta apliecību?

Ar cenšanos saprast, kurā valodā man jāraksta maģistra darbs (latviešu vai angļu) un kāda ir mana jaunā maģistra darba vadītāja no EHB puses?

Vai ar vēl citām līdzīgām nedienām?

Rezultāts gan pagaidām izskatās spožs -

  • Maģistra darba vadītāja ir super :) Kaut man ātrāk tāda būtu bijusi, ļoti strukturēta, ar skaidrām idejām, jautājumiem un daudziem priekšlikumiem un tiešām palīdzību.
  • Beidzot esmu augstskolas sistēmā :) Man ir beidzot savs augstskolas e-pasts un savu studenta karti/apliecību dabūšu pēc nedēļas!
  • Maģistra darbu rakstīšu angliski ar 6 lappušu garu kopsavilkumu latviski. Nosaukums - "The analysis and development opportunities of Latvian tourism magazine market."
  • Stress ir. Materiāli arī ir. Kopā salikts nav. Laiks nav. Rezultāts - pagaidām neparedzams.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru