26.05.11

Darbs vs prakse

Vakar man bija ļoti laba ideja, par ko uzrakstīt, bet līdz šodienai jau paspēju to aizmirst...

Lai nu kā, atkal esmu darba meklējumos, jo mana prakses vieta nav nemirstīga un vasaras beigās tā beigsies. Esmu bijusi jau uz pāris darba intervijām un šoreiz cieši apņēmusies atrast pilna laika darbu uz pastāvīgu laiku ar attiecīgu algu, nevis tikai prakses vietu.

Pēc intervijas nedārgā budžeta viesnīcā "Princess" par viesnīcas reģistratori (bija vēl viena intervija labākā vietā, ceru uz to!) sāku domāt, kas ir labāk - strādāt pastāvīgu ne īpaši kvalificētu darbu vietā, kas tevi nesaista, bet kur maksā, vai būt par knapi apmaksātu īslaicīgu praktikantu tieši tavā sfērā? Jautājums ne tikai par mani, bet par jauniešu situāciju kopumā.

Protams, vislabākais būtu atrast pastāvīgu un normāli atalgotu darbu tieši tavā sfērā, bet, ja jautājums ir - A vai B, tad ko darīt?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru