15.02.11

Mijn eerst huiswerk in Nederlands

In mijn land Lettland hebben wij vier seizoenen – de lente, de zomer, de herfst en de winter. De winter is langer dan in Nederlands, maar de lente en de herfst zijn dezelfde. De zomer is een beetje korter, maar niet altijd.

Mijn mooiste seizoen is de winter omdat ik houd van sneeuw. Ik houd van skiën en omdat ik houd van winter ook! Ik houd niet van de zomar zo veel omdat ik houd niet van zon...

In januari verdwijnt licht zo snelle in Lettland, dat is niet goed. Ik weet niet exacte tijd, maar ik denk dat om 16:30. Maar in juni hebben wij licht so lang! Wij hebben een paar dagen wan licht is 22 uur per daag! Dat is heel mooi!

Sorry if there are any mistakes, my Dutch teacher didn't review it yet as I just sent it to him yesterday.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru