07.02.11

Septiņas lietas par mani

Pateicoties Ilzei, arī es ieguvu uzdevumu aizpildīt ceļojošo anketu, ko tad nu ar godu arī cenšos darīt.

1. Kas ir pirmā lieta, ko tu iedomājies, kad piecelies no rīta?

Ui, jau tik agrs? Vēl varētu pagulēt. Negribu celties!!!
(pēc tam sastādīju kompāniju brokastīs un aizgāju atpakaļ gulēt uz vēl trīs stundiņām)

2. Pirmā lieta, ko tu pamani pretējā dzimumā?

Rokas un smaidu. Rokām jābūt vīrišķīgām un lielām. Smaidam - īstam un bieži.

3. Pirmā lieta, ko ņemtu līdzi uz neapdzīvotu salu?

Savu mīļoto vīrieti ar domu,. Viņš ir noderīgs :)

4. Kas ir pēdējais, ko tu apēdi?

Divas pēdējās Australian šokolādes konfektītes no (sava) slepenā pielūdzēja.

5. Pēdējais cilvēks, ar kuru tu runāji pa telefonu?

Ui... Neatceros. Jāapskatās telefonā. Izskatās, ka pēdējais zvans bijis piektdien no nepazīstama numura. Atcerējos - atbilde uz manu CV un motivācijas vēstuli, lai paziņotu, ka es, iespējams, esmu pārāk kvalificēta. Viņi gan teicās vēlreiz apdomāt un dot man šonedēļ atbildi. Gaidu.

6. Pēdējā filma, ko tu noskatījies?

Gribēju teikt, ka "Inception", bet tā bija viena no pēdējām, ne pati pēdējā. Varbūt "Into The Wild"? Neatceros. Pirms 1-2 nedēļām skatījāmies vairākas filmas, nu jau aizmirsies, kura bija pēdējā.

7. Pēdējā grāmata, ko tu lasīji?

Vakar iesāku, bet vēl nepabeidzu grāmatu "Black and (A)broad" angliski, ko nopirku no pašas autores - Nīderlandē dzīvojušas amerikānietes.
Pēdējā, ko iesāku un arī pabeidzu? Šķiet, ka Dena Brauna "Zudušais simbols" latviski, ko aizņēmos no vecmāmiņas, kad biju Rīgā.

Tradīcija prasa, ka stafete ir tālāk jānodod trīs cilvēkiem. Nodošu nākamajām pasaules lāpītājam un ceļotājām no AEGEE-Ogre - Agnijai, Anetei un Lindai. Veiksmi!

Secinu, ka man slikta atmiņa uz sīkumiem. Bet varbūt uz nebūtiskām lietām?

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru